Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29982
Назва: Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу
Автори: Воронка, Галина
Ключові слова: дисципліни обов’язкові (вибіркові; обов’язкові) факультативні курси
“ядро” /елективні варіанти
обов’язковий мінімум/ факультативний максимум
визначені (регламентовані) базові (спеціальні) фундаментальні (профільні) дисципліни
вибіркові/рекомендовані дисципліни
дихотомна організація структури програ
фундаменталізація вищої освіти
номенклатурний перелік спеціальних дисциплін
гуманітаризація навчального процесу
меню елективних дисциплін
гуманістичний напрям у педагогічній науці
антропоцентричність освітньої системи
акцентування особистісних підходів
гуманістична педагогіка
гуманітарні цінності
освітологія
освіта невидима неформальна (змістова) / видима формальна
“гуманістичне мислення” / “гуманітарне мислення”
філософські теорії “самопізнання людини” / “цілісності людини”
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Воронка, Г. Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу [Текст] / Галина Воронка // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 147-156.
Короткий огляд (реферат): Подаються матеріали щодо результатів кількісного аналізу комплексної структури, контекстуального аналізу інтегрованого змісту економічних магістерських програм, які використовуються у вищих навчальних закладах університетського типу у США, Великій Британії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29982
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронка.pdf392.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.