Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29990
Назва: Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів
Автори: Михальченко, Наталія
Ключові слова: особистість молодшого школяра
самосвідомість
рефлексія
патріотична рефлексія
патріотична самосвідомість
психокорекція
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Михальченко, Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів [Текст] / Наталія Михальченко // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 121-126.
Короткий огляд (реферат): У дітей молодшого шкільного віку виникає усвідомлення власних дій, психічних станів. Спрямування їхньої навчальної діяльності вимагає від них систематичного обґрунтування правильності своїх висловлювань і дій. Багато прийомів останнього демонструє вчитель. Потреба розрізняти зразки суджень і самостійні спроби у їх побудові сприяють формуванню в учнів-початківців уміння ніби збоку розглядати й оцінювати власні висловлювання і діяння. Це вміння є основою рефлексії - осмислення своїх суджень і вчинків з погляду їх відповідності задуму та умовам діяльності; самоаналіз [ 9, с. 174]. Показником її наявності слугує здатність бачити особливості власних дій, робити їх предметом аналізу, порівнювати з учинковими актами інших людей. Молодший школяр починає орієнтуватися на загальнокультурні взірці, якими він оволодіває у взаємодії з дорослими та ровесниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29990
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 1 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальченко.pdf543.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.