Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29998
Назва: Типологічний підхід у системі професійного методологування
Автори: Фурман, Анатолій
Ключові слова: методологія
мислення
методологічна робота
миследіяльність (МД)
системно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія)
професійне методологування (ПМ)
методологічний модуль (ММ)
вітакультурна методологія (ВК-методологія)
типологічний підхід
тип
типологізація
типологія
типізація
класифікація
ідеальна модель
типологічний метод
принцип кватерності
типологічне знання
методологічний засіб-взірець
категорійна матриця
типологічне дослідження
таксон
типи категоріальної кватерності
мисле-схема
апріорне пізнання
“методологічний квадрат”
культура
світоглядні універсали
Я-концепція
методологічна план-карта дослідження
типи філософування
типи наукової раціональності
соціема
методологема
метод
методика
“круговина квадрата”
типологія ММ
проблемно-модульна МД
ідея проектування
методологічна картина
конкретно-ситуативне методологування
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2006. – № 2. – С. 78-92.
Короткий огляд (реферат): Уперше теоретично обґрунтований типологічний підхід як логіко-методологічна система змістових та формальних вимірів професійного методологування, у форматі якої: а) проаналізовані умови зреалізування процедури типологізації як миследіяльної цілісності; б) виявлені найважливіші характеристики типологічного методу; в) відкриті широкі можливості як базових мислесхем, створених за принципом кватерності (формули “3+1” і “3+1=1”), так і універсальних ідеалізованих моделей і категорійних матриць; г) запропонована чотирискладова типологія основних історичних типів філософування; д) з’ясовано місце методологування у сфері методології як унікальної складової культури; е) висвітлена методологічна картина типологічного підходу як точного й ефективного арсеналу засобів (категорії, таксони, мислесхеми тощо) організації мислення, діяльності і професійного методологування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29998
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 2 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf613.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.