Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30026
Назва: Протидіючий маркетинг некомерційних суб'єктів
Автори: Борисова, Т. М.
Ключові слова: протидіючий маркетинг
торгівля людьми
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Борисова, Т. М. Протидіючий маркетинг некомерційних суб'єктів [Текст] : монографія / Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 214 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретичні та прикладні засади використання протидіючого маркетингу, а саме у вирішенні проблеми торгівлі людьми, висвітлено зарубіжний та вітчизняний досвід маркетингової діяльності урядових та неурядових організацій, котрі спеціалізуються на протидії торгівлі людьми, представлено рекомендації щодо маркетингових комунікаційних заходів у рамках Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій та урядових структур, котрі дотичні до протидії торгівлі людьми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30026
ISBN: 978-966-654-470-7
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borusova monogr.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.