Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30089
Назва: Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання
Автори: Ребуха, Лілія
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана
освітня система
соціально-психологічна експертиза
експертна оцінка
загальноосвітні принципи
критерії
параметри
показники експертизи
інноваційна діяльність
система дистанційної підготовки
фундаментальний експеримент
процедура експертного оцінювання,
ефективність інноваційної освітньої діяльності
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 25-36.
Короткий огляд (реферат): За допомогою експертної системи (анкети-звіту) “Про розвиток фундаментального експерименту з модульно-розвивальної системи навчання” та її семи критері-ально обґрунтованих показників відстежено позитивний вплив новостворених умов на перебіг загальноосвітнього експерименту та підтверджено виконання обстежуваними педколективами завдань його окремих етапів, а відтак темпів нарощування інноваційних умов (щонайперше виконання програм дистанційної підготовки та повноти зреалізування відповідних експериментальних вимог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30089
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf493.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.