Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30092
Назва: Особливості формування маркетингових комунікацій на підприємствах
Автори: Драбовський, А. Г.
Дибчук, Л. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Драбовський, А. Г. Особливості формування маркетингових комунікацій на підприємствах [Текст] / А. Г. Драбовський, Л. В. Дибчук // Соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.[м. Вінниця, 18 квіт. 2018 р.] : у 2-х т. – Т. 1. - Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ, 2018. - С. 61-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30092
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.PDF43.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.