Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30107
Назва: Визначення маркетингової стратегії в аналізі кон'юнктури аграрного ринку
Автори: Должикова, І. С.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Должикова, І. С. Визначення маркетингової стратегії в аналізі кон'юнктури аграрного ринку [Текст] / І. С. Должикова // Соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.[м. Вінниця, 18 квіт. 2018 р.] : у 2-х т. – Т. 1. - Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ, 2018. - С. 83-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30107
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ТА ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83.PDF42.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.