Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30446
Назва: Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання
Автори: Надвинична, Тетяна
Ключові слова: проект
проектування
модель
моделювання
план
планування
програма
програмування
метод проектів
наукове проектування
соціально-психологічне проектування
навчальна задача
психологічне проектування навчальних задач
особистісно зорієнтоване навчання
психосоціальний розвиток
паритетна навчальна взаємодія
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 41-55.
Короткий огляд (реферат): З метою подолання існуючих суперечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структу-ровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “психологічне проектування навчальних задач”. У результаті з’ясування умов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом нами окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етнонаціональних цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30446
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 3 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf495.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.