Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30668
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: професійна діяльність, майбутні маркетологи, інтерактивні ситуації
Дата публікації: 26-кві-2014
Видавництво: Херсон : видав. дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін / С. Є. Адамів // Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 25–26 квіт. 2014 р.). – Херсон : видав. дім «Гельветика», 2014. – С. 48–50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30668
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С.Є..docФормування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін35 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.