Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30674
Назва: Специфіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодії
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: професійно зорієнтована іншомовна компетентність, майбутні маркетологи
Дата публікації: 27-сер-2016
Видавництво: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Специфіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодії / С. Є. Адамів // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (Запоріжжя, 26–27 серп. 2016 р.). – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 95–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30674
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С. Є. _ тези.docxСпецифіка формування професійно зорієнтованої іншомовної компетентності майбутніх маркетологів в умовах міжнародної взаємодії29.92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.