Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3083
Назва: Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України)
Інші назви: Accounting and the analysis of marketing and marketing activity: administrative aspect (on an example of the enterprises of a chemical-pharmaceutical industry of Ukraine)
Автори: Гавришко, Наталія Василівна
Havryshko, Nataliya Vasylivna
Дата публікації: 2001
Бібліографічний опис: Гавришко, Наталія Василівна. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності : управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.04 - бухгалтерський облік, аналіз та аудит / Наталія Василівна Гавришко. - Тернопіль : ТАНГ, 2001. - 19 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3083
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат.pdf263.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.