Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31420
Назва: Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення
Автори: Московкіна, І. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вінниця : ДонНУ
Бібліографічний опис: Московкіна, І. С. Інформація в прийняті маркетингового рішення: роль та значення [Текст] / І. С. Московкіна // Інформація та соціум : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Вінниця, 28–29 квітня 2016 р.] / редкол. : О. М. Анісімова, В. П. Волков, Л. А. Горошкова [та ін.]. - Вінниця : ДонНУ, 2016. - С. 60-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31420
Розташовується у зібраннях:ІНФОРМАЦІЯ ТА СОЦІУМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60.PDF46.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.