Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3144
Назва: Маркетинг інноваційних молочних продуктів на засадах дегустаційного підходу
Інші назви: Marketing of innovative dairy products based on a tasting approach
Автори: Зацна, Люба Ярославівна
Zatsna, L. Ya.
Ключові слова: маркетинг інноваційної молочної продукції
дегустаційний підхід
дегустаційні методи маркетингових досліджень
маркетинг-мікс
«портрет» нового продукту
реальний взірець
marketing of innovative dairy products
tasting approach
tasting methods of marketing researches
marketing-mix
«picture» of a new product
the real model
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Зацна, Люба Ярославівна. Маркетинг інноваційних молочних продуктів на засадах дегустаційного підходу [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Люба Ярославівна Зацна. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 244 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Зацна Л. Я. Маркетинг інноваційних молочних продуктів на засадах дегустаційного підходу. - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). - Тернопільський національний економічний університет, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопіль, 2012. У дисертаційній роботі проведено дослідження теоретичних і практичних аспектів маркетингу інноваційних продуктів на засадах дегустаційного підходу. Уточнено сутність інновацій у розробленні нових продуктів. Розкрито теоретичні та методологічні аспекти дегустаційного підходу і дегустаційних методів маркетингових досліджень. Поглиблено теоретичні засади концепції маркетинг-міксу й обґрунтовано взаємодію системи маркетингу для молокопереробних підприємств. Проаналізовано сучасний стан та охарактеризовано тенденції вітчизняного ринку молочної продукції. Доведено необхідність розроблення і виведення на ринок інноваційної молочної продукції й окреслено перспективи цього процесу. Розглянуто особливості ідентифікації та фальсифікації молочних продуктів і проведено діагностування профілів нових молочних продуктів підприємств-конкурентів. Здійснено оптимізацію показників якості продукції з допомогою експертного методу дегустаційного оцінювання та на основі фокус-групового дослідження до рівня «бажаності» споживача. Створено «портрет» нового продукту шляхом використання дегустаційного підходу і сформовано пропозиції щодо застосування розробленої методики молокопереробними підприємствами. Запропоновано заснування дегустаційних центрів на підприємствах та побудовано ефективну схему взаємодії відділу маркетингу і відділу нових розробок при створенні інноваційного молочного продукту. Ключові слова: маркетинг інноваційної молочної продукції, дегустаційний підхід, дегустаційні методи маркетингових досліджень, маркетинг-мікс, «портрет» нового продукту, «реальний взірець». ANNOTATION Zatsna L. Y. The Marketing of innovative dairy products based on a tasting approach. - On rights of a manuscript. The thesis is applied for conferment of the academic degree of Candidate of Economic Sciences by specialty 08.00.04 - Economics and Management of Enterprises (by kinds of economic activities). - Ternopil National Economic University, Ministry of Education, Youth and Sports of Ukraine, Ternopil, 2012. The thesis covers theoretical and practical aspects of the marketing of innovative products based on the tasting approach. The theoretical approaches and the nature of innovations in the development of new products are specified. The theoretical and methodological aspects of the tasting approach and tasting methods of marketing investigations are researched. The theoretical basis of the marketing-mix conception is extended and the interaction of the marketing complex when the developing of new dairy products is proved, the practical recommendations on its implementation on dairy producing enterprises are given. The analysis of the current state and the trends of development of the domestic market of dairy products is realized. The necessity and prospects of development and implementation into the market of innovative dairy products are showed. The features of identification and falsification of dairy products are reviewed and the diagnostic of profiles of new dairy products of competiting enterprises is conducted. Is realized the optimization of product quality indexes by the expert method of the tasting assessment and on the basis of the realization of a focus-group research to the level of «desirability» of a consumer. Is developed a «picture» of a new product by the way of applying of the tasting approach and the suggestions for applying of the developed technique by dairy producing enterprises are formed. Is proposed an effective scheme of interaction of the marketing department and the development department when creating of an innovative dairy product and the forming of tasting centers on the base of enterprises for making a decision about the producing of new products and the realization of its quality control. Key words: the marketing of innovative dairy products, a tasting approach, the tasting methods of marketing researches, a marketing-mix, the «picture» of a new product, «the real model».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3144
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертація Зацна в бібліотеку.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.