Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32125
Назва: Сучасні тенденції застосування інструментів Інтернет-маркетингу в міжнародній діяльності підприємств
Автори: Стебельська, Роксолана Орестівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Стебельська, Роксолана Орестівна Сучасні тенденції застосування інструментів Інтернет-маркетингу в міжнародній діяльності підприємств [Текст] / Роксолана Орестівна Стебельська // Актуальні питання фінансової теорії та практики : зб. матеріалів П’ятої заочно-дистанційної наук. конф. студ. і молодих вчених [м. Тернопіль, 5-6 лист. 2018 р.] / редкол. : В. П. Горин, М. Б. Гупаловська, О. В. Квасниця [та ін.] ; відп. за вип. О. П. Кириленко. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 266-268.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32125
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФІНАНСОВОЇ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
266.PDF33.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.