Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32562
Назва: Формування маркетингових комунікацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Інші назви: Forming marketing communications of an enterprise at the external markets
Автори: Панасюк (Беркета), Катерина Петрівна
Дата публікації: 2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32562
Розташовується у зібраннях:2018-2019 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беркета(Панасюк) К.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.