Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32581
Назва: Формування стратегії конкуренції при виході підприємства на зовнішні ринки
Інші назви: Formation of competitive strategy when entering external foreign markets
Автори: Волинець, Ірина Петрівна
Дата публікації: 2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32581
Розташовується у зібраннях:2018-2019 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волинець І.П..pdf1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.