Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33237
Назва: Клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії
Інші назви: CLIENT-ORIENTED APPROACH AS AN INSTRUMENT OF BUILDING COMPANY’S COMPETITIVE ADVANTAGES
Автори: Романчукевич, Мар'яна Йосипівна
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
конкурентні переваги
успіх
прибутковість
споживач (клієнт)
потреби
персонал
CRM-система
client-oriented approach
CRM system
competitive advantage
success
profitability
customer (client)
needs
employees
Дата публікації: 2018
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій.
Бібліографічний опис: [Електронний ресурс]. - «Інфраструктура ринку». - Випуск № 21. – 2018 р. – С. 165-173. Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/30.pdf
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено питання актуальності клієнтоорієнтованого підходу в діяльності компанії. Визначено поняття клієнтоорієнтованості як інструменту формування конкурентних переваг підприємства в довгостроковій перспективі. Розроблено процес впровадження клієнтоорієнтованої бізнес-стратегії в діяльність компанії, який складається з відповідних етапів. Запропоновано методику по формуванню клієнтоорієнтованості персоналу компанії. Для підвищення рівня клієнтоорієнтованості персоналу компанії запропоновано фільтрувати його за певними критеріями і ступенем співпадіння цінностей, інтересів та потреб компанії та працівників. The article focuses on applicability of client-oriented approach in company's business activity. It defines the notion of client centricity as the instrument to build a long-term competitive advantage of an enterprise. The article offers the algorithm of implementing the client-oriented business strategy in company’s activities, which includes several respective stages. It suggests the methods for company employees to develop their client centricity. To intensify the client-oriented approach company employees are to be filtered by certain criteria and the match rate of their values, interests and needs as compared with those of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33237
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf419.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.