Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33283
Назва: Роль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні позитивного іміджу і ділової репутації підприємства
Автори: Білан, Оксана Степанівна
Ключові слова: соціальна відповідальність підприємства, стейкхолдери, імідж, ділова репутація
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Білан О.С. Роль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні позитивного іміджу і ділової репутації підприємства - [Електронний ресурс] / О.С. Білан // Приазовський економічний вісник. – 2018. - №4 (09). – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2018/4_09_uk/7.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті аргументовано, що кожне підприємство, яке дбає про свою ділову репутацію, має будувати свою діяльність на принципах соціальної відповідальності. Обґрунтовано необхідність і переваги соціально відповідальної поведінки як умови формування позитивного іміджу та ділової репутації підприємств у сучасному суспільстві. Визначено основні напрями, за якими підприємства повинні вдосконалювати свою соціальну відповідальність. Запропоновано послідовність дій у процесі формування моделі взаємодії компанії зі стейкхолдерами. Окреслено основні репутаційні переваги, які є результатом корпоративної соціальної відповідальності компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33283
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf323.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.