Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33303
Назва: Проблеми шкільної математичної освіти Тернопільської області та шляхи їх вирішення
Інші назви: Problems of school mathematical education of Ternopil region and ways of their solution
Автори: Іванюк, Тетяна Георгіївна
Мартинюк, Олеся Миронівна
Ключові слова: математика
проблеми освіти
математична освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Проблеми шкільної математичної освіти Тернопільської області та шляхи їх вирішення : (підсумки ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», Тернопіль 8–9 листопада 2018, № 2) [Електронний ресурс] / Т. Г. Іванюк, О. М. Мартинюк // Збірник наукових праць –2018. – С.193 -196. — Режим доступу: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/12308/1/mart_iv_18.pdf
Короткий огляд (реферат): Серед основ наук важливу роль відіграє математика. Вона завжди була невід‘ємною складовою частиною людської культури, ключем до пізнання навколишнього світу, базою науково-технічного прогресу та важливою компонентою розвитку особистості. Математика містить у собі риси вольової діяльності, умоглядного міркування і прагнення до естетичної досконалості. Її основні і взаємно протилежні елементи — логіка й інтуїція, аналіз і конструкція, спільність і конкретність. Математику використовують у повсякденному житті, тому математичні знання і навички потрібні кожній людині, необхідні практично в усіх професіях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33303
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_конф.pdf682.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.