Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33338
Назва: | НАВЧАЛЬНА ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ВНЗ. |
Автори: | Штохман, Лілія Миколаївна |
Ключові слова: | навчання, метод, дискусія, обговорення, навички, вміння, інтерактивний, ефективний |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавництво Національного університету "Острозька Академія" |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення. |
Опис: | У статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33338 |
ISSN: | 2519-2558 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ст2 2018 Дискусія.docx | У статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення. | 37.5 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.