Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33904
Назва: Соціальна мережа Instagram як засіб просування товарів та послуг або як «лайки» перетворити в гроші
Автори: Перепічка, Б. Б.
Дмитришин, М. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Перепічка, Б.Б. Соціальна мережа Instagram як засіб просування товарів та послуг або як «лайки» перетворити в гроші / Перепічка Б.Б., Дмитришин М.В. // Актуальні проблеми економічного розвитку у глобалізованому світі [Текст] : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 31 трав. 2018 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2018. – с. 260-263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33904
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ У ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260.pdf91.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.