Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3395
Назва: Система клієнтоорієнтованого сервісу в закладі ресторанного господарства
Автори: Баран, Ольга
Ключові слова: якість обслуговування споживачів
ресторанні підприємства
рівень сервісу
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Баран, Ольга. Система клієнтоорієнтованого сервісу в закладі ресторанного господарства [Текст] / Ольга Баран // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна ідентичність та тенденції глобалізації : зб. тез доп. XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 24-25 берез. 2016 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 47-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3395
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран О. с. 47-48Збірник_РМВ_2016=150.pdf412.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.