Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34464
Назва: Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на ринку за допомогою маркетингової діяльності в глобальній комп’ютерній мережі Internet
Автори: Лисак, Павло
Дата публікації: 2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34464
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисак П.І.pdf896.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.