Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3462
Назва: Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції
Інші назви: Competitiveness of the enterprise: methodology of the analysis of definition
Автори: Пуцентейло, Петро Романович
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, оцінювання, м’ясна галузь
competitiveness, competitiveness of the enterprise, evaluation, meat industry
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Пуцентейло, П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції / П. Р. Пуцентейло // Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80–86.
Серія/номер: 4 (59)
Короткий огляд (реферат): Обґрунтування трактування змісту категорії “конкурентоспроможність підприємства”. Розкрито сутність і зміст поняття конкурентоспроможність. Обґрунтовано, що конкурентоспроможність – це здатність національної економіки, галузі, господарської одиниці випереджати конкурента у досягненні поставлених економічних цілей. Встановлено, що домінуючим внутрішнім чинником конкурентоспроможності є конкурентоспроможність продукції. Доведено, що конкурентоспроможність товару й конкурентоспроможність підприємства – це різні за сутністю поняття, що гармонійно доповнюють один одного. Проведено виокремлення рівнів ієрархії конкурентоспроможності м’ясної галузі. Розглянуто підходи відносно включення факторів виробництва (конкурентоспроможності), що формують склад і структуру внутрішнього потенціалу підприємства. Здійснено класифікацію за рівнями конкурентної боротьби, що дозволяє виокремити конкурентоспроможність товару і підприємства. Виділено основні підходи, які відображають різні аспекти оцінки конкурентоспроможності. Розроблено і систематизовано поділ категорії “конкурентоспроможність підприємства” на групи, що відрізняються за сутнісними характеристиками. Отримані наукові положення і результати дослідження є підґрунтям для вирішення практичних проблем забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств. The aim of this article is the substantiation of the interpretation of the category “competitiveness of the enterprise”. The essence and content of the notion “competitiveness” has been disclosed. It has been substantiated that competitiveness is the ability of the national economy, industry, economic unit to outpace a competitor in achieving economic goals. It has been established that the dominant internal factor of the competitiveness is competitiveness of products. It has been proved that the product competitiveness and competitiveness of the enterprise is different in essence concepts that harmoniously complement each other. It has been conducted isolation of the hierarchy levels for competitiveness of meat industry. Approaches regarding inclusion of factors of production (competitiveness) that form the composition and structure of the internal potential of the enterprise were considered. The classification by levels of competition that allow you to isolate the competitiveness of goods and enterprises has been implemented. The basic approaches that reflect different aspects of competitiveness evaluation have been singled out. It has been developed and systematized the division of the category “competitiveness of the enterprise” on groups that differ by the essential characteristics. The obtained scientific position and results of research is the basis for solving practical problems of ensuring competitive development of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3462
ISSN: 2309-1533
2310-4864
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційна економіка_2015_4.pdf347.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.