Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3490
Назва: Стратегічний аналіз як важливий елемент управління підприємством
Інші назви: Strategic analysis as an important element of enterprise management
Автори: Пуцентейло, Петро Романович
Гуменюк, Олена Олексіївна
Ключові слова: стратегія, аналіз, стратегічний аналіз, стратегічне управління, етапи управління, тваринництво
strategy, analysis, strategic analysis, strategic management, stage of management, livestock
Дата публікації: 2016
Видавництво: Інноваційна економіка
Бібліографічний опис: Пуцентейло, П. Р. Стратегічний аналіз як важливий елемент управління підприємством / П. Р. Пуцентейло, О.О. Гуменюк // Інноваційна економіка. – 2016. – № 3-4 (62). – С. 196–205.
Серія/номер: ;3-4 (62)
Короткий огляд (реферат): Метою статті є теоретичний огляд і практична реалізація стратегічного аналізу як ключового елемента стратегічного управління. Визначено, що стратегічний аналіз – це процес дослідження виробничо-господарської діяльності підприємства і умов її здійснення в довгостроковій перспективі, засіб перетворення даних, отриманих в результаті аналізу середовища, в базу даних для прийняття стратегічних рішень. Встановлено, що метою стратегічного аналізу є оцінка найбільш значущих впливів на поточний і майбутній стан підприємства. Визначено стратегічні напрями розвитку підприємств м’ясного скотарства. Теоретично обґрунтовано і аналітично розроблено стратегію розвитку підприємств м’ясного скотарства України у розрізі складових компонентів галузі, що зорієнтована на ефективний розвиток і дає можливість формувати на цій основі відповідні концептуальні підходи, типи стратегій суб’єктів господарювання та етапи їх реалізації. Розроблені підходи дали змогу виокремити найбільш привабливі стратегії для розвитку суб’єктів господарювання у сучасних ринкових умовах. Окреслено основні етапи стратегічного аналізу потенціалу підприємства. Обґрунтовано, що стратегічний аналіз може допомогти підприємству реалізувати його стратегічне бачення. The aim of the article is a theoretical overview and practical implementation of strategic analysis as a key element of strategic management. It has been determined that the strategic analysis is the process for research of production and economic activities of the enterprise and the conditions for its implementation in the longer term, means for converting data obtained from the analysis of the environment into the database for making strategic decision. It has been established that the purpose of strategic analysis is to assess the most significant impact on the current and future state of the enterprise. The strategic directions of development of beef cattle enterprises have been determined. The strategy for the development of enterprises of beef cattle in Ukraine has been theoretically substantiated and analytically developed in terms of the components of the industry, focusing on efficient development and allows the possibility to form relevant conceptual approaches, types of strategies entities and stages of their implementation on this basis. The approaches made it possible to single out the most attractive strategies for the development of business entities in the current market conditions. The basic steps of strategic analysis capacity of enterprises have been outlined. It has been substantiated that the strategic analysis can help the enterprise to realize its strategic vision.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3490
ISSN: 2309-1533
2310-4864
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
InnEko_3-4_2016_196-205.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.