Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35736
Назва: Аналітичне забезпечення маркетингової програми фінансової установи
Автори: Панасюк, Валентина Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Серединська, Віра Миколаївна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інфраструктура ринку. Електронний науково – практичний журнал. № 30, 2019. – С.154-161
Бібліографічний опис: Панасюк В.М., Серединська В.М., Загородна О.М. Інфраструктура ринку. Електронний науково – практичний журнал. № 30, 2019. – С.154-161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35736
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf230.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.