Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3579
Назва: Педагогічні умови емоційної взаємодії „викладач-студент” у процесі навчання у класичному університеті
Інші назви: Pedagogic conditions of emotional interaction „teacher- student" in study process in classic University
Автори: Гапійчук, Інна Миколаївна
Gapiychuk, Inna Mykolaivna
Ключові слова: дидактична взаємодія
дидактична емоційна взаємодія
педагогічні умови
особистісно орієнтовані технології навчання
didactic interaction
didactic emotional interaction
pedagogic conditions
personality-oriented pedagogic of study
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Гапійчук, Інна Миколаївна. Педагогічні умови емоційної взаємодії "викладач-студент" у процесі навчання у класичному університеті [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Гапійчук Інна Миколаївна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 254 с.
Короткий огляд (реферат): Гапійчук І.М. Педагогічні умови емоційної взаємодії „викладач-студент” у процесі навчання у класичному університеті.-Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. - Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К. Д. Ушинського, Одеса, 2003. У дисертації досліджено проблему емоційної взаємодії між викладачем і студентами у процесі навчання в умовах класичного університету; уточнено поняття “дидактична емоційна взаємодія”. Визначено критерії, показники прояву та рівневу характеристику емоційної взаємодії „викладач-студент” у процесі навчання у класичному університеті; розроблено спецкурс “Основи дидактичної емоційної взаємодії-”. Обґрунтовано й експериментально апробовано модель реалізації позитивної дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент” у класичному університеті. Встановлено, за яких педагогічних умов ця модель може бути реалізована у процесі вузівського навчання майбутніх фахівців. Розроблено методику організації дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент в умовах класичного університету на прикладі підготовки фахівців педагогічного напрямку. Ключові слова: дидактична взаємодія, дидактична емоційна взаємодія, педагогічні умови, особистісно орієнтовані технології навчання. Gapiychuk I.M. Pedagogic conditions of emotional interaction „teacher- student" in study process in classic University.-Manuscript. The Dissertation for a Kandidat Degree in Pedagogical Sciences, Specialty 13.00.04 -theory and methods of professional education. K.D.Ushynsky South-Ukrainian state pedagogical university (Odessa), Odessa, 2003. In dissertation it investigated the problem of emotional interaction between teacher and students in study process in conditions of classic university; it is specified the term “didactic emotional interaction". The criterions, indexes, signs and level characteristics of emotional interaction in subsystem “teacher-student" in study process in classic university are defined; the special course “Fundamentals of Didactic Emotional Interaction” is developed. It is studied and experimentally approved a model of realization of positive didactic emotional interaction „teacher-student" in classic university. It is determined according to which pedagogic conditions this model can be realized in the process of higher school learning of future specialists. The pedagogic technology of realization of didactic emotional interaction „teacher-student" in classic university taking the example of specialists in pedagogy training is developed. Key words: didactic interaction, didactic emotional interaction, pedagogic conditions, personality-oriented pedagogic of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3579
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dysertation Гапійчук.pdf3.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.