Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35870
Назва: Прикордонний маркетинг як інструмент реалізації інтеграційного потенціалу прикордонних територій
Автори: Мегіц, Ганна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Мегіц, Ганна Прикордонний маркетинг як інструмент реалізації інтеграційного потенціалу прикордонних територій [Текст] / Ганна Мегіц // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 102-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35870
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102.pdf34.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.