Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35900
Назва: Теорія та прагматика трансформації інструментів маркетингу в сучасних умовах господарювання
Автори: Халюта, Віктор
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Халюта, Віктор Теорія та прагматика трансформації інструментів маркетингу в сучасних умовах господарювання [Текст] / Віктор Халюта // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 167-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35900
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167.pdf63.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.