Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36068
Назва: Застосування методу “дерево рішень” для оптимізації роботи служб підтримки клієнтів
Автори: Чапельський, Я. Р.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Чапельський, Я. Р. Застосування методу “дерево рішень” для оптимізації роботи служб підтримки клієнтів [Текст] / Я. Р. Чапельський // Комп’ютерні інформаційні технології : матеріали школи-семінару молодих вчених і студентів СІТ’2019 [м. Тернопіль, 29 листопада 2019 р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36068
Розташовується у зібраннях:КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чапельський Я.Р..pdf702.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.