Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36865
Назва: Особливості рекламної діяльності підприємств
Автори: Трембальчук, І. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Трембальчук, І. В. Особливості рекламної діяльності підприємств [Текст] / І. В. Трембальчук // Тенденції реформування правової системи України і країн світу: правові, психологічні та соціокультурні аспекти : зб. тез доп. Міжнар. наук. конф. [5-6 листоп., 2019 р.] / редкол. : С. В. Банах, Т. В. Вовк, А. В. Грубінко [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 372-374.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36865
Розташовується у зібраннях:ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ І КРАЇН СВІТУ: ПРАВОВІ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
372.pdf42.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.