Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37163
Назва: Комплекс маркетингу підприємства і напрямки його вдосконалення
Інші назви: The complex of marketing of the enterprise and directions of its improvement
Автори: Смаль, Катерина Андріївна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37163
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smal K.A._Markm.pdf1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.