Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37164
Назва: Удосконалення елементів управління процесом маркетингових досліджень
Інші назви: Improvement of the elements of management of the marketing research process
Автори: Ворона, Олег Володимирович
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37164
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorona O.V.Markm.pdf720.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.