Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3723
Назва: Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях
Автори: Гупалюк, Володимир
Заставнюк, Любов
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, Астон
Бібліографічний опис: Гупалюк, Володимир. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях [Текст] / Володимир Гупалюк, Любов Заставнюк // Розвиток аграрного бізнесу в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практ.конф. за участю іноз. студ. [м. Тернопіль, 15-17 квіт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.] , відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Астон, 2016. - С. 59-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3723
Розташовується у зібраннях:Розвиток аграрного бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гупалюк, Заставнюк.pdf577.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.