Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37589
Назва: Маркетингове планування в контексті підвищення ефективності діяльності підприємства
Автори: Костецька, Наталія Іванівна
Kostetska, Nataliia
Ключові слова: планування
підприємство
маркетингове планування
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Костецька Н.І. Маркетингове планування в контексті підвищення ефективності діяльності підприємства / Костецька Н.І. // Збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнародною участю «Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення» (Тернопіль, 24-25 жовтня 2019 р.). – Тернопіль: ТНЕУ, 2019. – С. 62–63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37589
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_mark_TNEU_2019_p.62-63.pdf345.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.