Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37921
Назва: Сторітеллінг як ефективний засіб нейромаркетингових комунікацій сучасного бізнесу
Автори: Павлова, О. В.
Тертиця, О. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Павлова, О. В. Сторітеллінг як ефективний засіб нейромаркетингових комунікацій сучасного бізнесу [Текст] / Павлова О. В., Тертиця О. О. // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 трав. 2020 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, І. І. Стец, Н. Р. Іванечко; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 252-255.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37921
Розташовується у зібраннях:КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
252.pdf51.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.