Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38550
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємств автосервісу
Інші назви: Competitiveness management of car service enterprises
Автори: Городецький, Микола Ярославович
Horodetskyy, M. Ya.
Ключові слова: конкурентоспроможність
стратегії конкурентоспроможності
підприємства автосервісу
маркетингові комунікації
бізнес-процеси автосервісного підприємства
конкурентний потенціал
управління конкурентоспроможністю
конкурентні переваги
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Городецький, Микола Ярославович Управління конкурентоспроможністю підприємств автосервісу [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Микола Ярославович Городецький. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – 207 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємств автосервісу. Вдосконалено визначення структурно-функціональних взаємозв’язків основних компонентів конкуренції підприємства. Здійснено аналіз тенденцій розвитку підприємств автосервісу України: визначено слабкі та сильні сторони. Виокремлено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності підприємств автосервісу. Здійснено моніторинг системи управління вибірки автосервісних підприємств. Запропоновано методичні підходи до формування інструментів для забезпечення конкурентоспроможності підприємств автосервісу, що базуються на компонентах визначення конкурентних переваг, які характеризуються ресурсним, кадровим, інноваційним потенціалом і доповнюються моделлю управління ними. На основі здійсненого аналізу розроблено модель формування конкурентних переваг автосервісних послуг та модель виробничих потужностей підприємств автосервісу, які охоплюють питання удосконалення управління матеріальними потоками й інформаційним забезпеченням самого процесу прийняття замовлень. Запропоновано алгоритмом планування заходів маркетингових комунікацій для просування автосервісних послуг з використанням цільових методів формування витрат на маркетингові комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38550
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
disertacja-gorodeckij.pdf4.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.