Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38613
Назва: Digital marketing components of providing information about energy service companies in the conditions of green energy development
Автори: Borysiak, Olena
Brych, Vasyl
Brych, Bogdan
Борисяк, Олена Володимирівна
Брич, Василь Ярославович
Брич, Богдан Васильович
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Borysiak, O. Digital marketing components of providing information about energy service companies in the conditions of green energy development [Text] / O. Borysiak, V. Brych, B. Brych // New trends in the economic systems management in the context of modern global challenges : collective monograph / scientific edited by M. Bezpartochnyi // VUZF University of Finance, Business and Entrepreneurship. – Sofia : VUZF Publishing House «St. Grigorii Bogoslov», 2020. – Vol. 2. – P. 231-240
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38613
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysiak_Brych.pdf474.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.