Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38958
Назва: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти
Інші назви: BENCHMARKING AS A METHOD OF INCREASING COMPETITIVENESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Автори: Чекаловська, Галина Збиславівна
Ключові слова: бенчмаркінг, вища освіта, освітні послуги, маркетинг, конкуренція
benchmarking, higher education, educational services, marketing, competition.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Чекаловська Г. З. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспро-можності закладу вищої освіти // Причорноморські економічні студії. – 2018. – Випуск 32.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні питання щодо сутності та впровадження бенчмаркінгу на вітчизняному ринку освітніх послуг. Зокрема, охарактеризовано видову специфіку бенчмаркінгу, розкрито етапи його реалізації та окреслено перспективи використання закладами вищої освіти України як методу підвищення їхньої конкурентоспроможності. The article deals with the main questions about the essence and implementation of benchmarking in the domestic market of educational services. In particular, the specific character of benchmarking has been characterized, the stages of its realization are outlined and prospects of using higher education institutions of Ukraine as a method of increasing their competitiveness are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38958
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бенчманкынг 2018.pdf175.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.