Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38985
Назва: Особливості розвитку страхового маркетингу в Україні
Інші назви: FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF THE INSURANCE MARKETING IN UKRAINE
Автори: Галущак, Валентина Володимирівна
Галущак, Віталій Олегович
Ключові слова: Ключові слова: страховий ринок, страховий маркетинг, страховики, страхувальники, ринковий маркетинг, страховий продукт, страховий портфель.
Key words: the insurance market, insurance marketing, insurers, policyholders, the market marketing, insurance product, insurance portfolio.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Галущак В.В., Галущак В.О. Особливості розвитку страхового маркетингу в Україні. Вісник Одеського національного університету. Серія: економіка. Том 24. Вип. 1 (74). 2019. С. 104-108.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність страхового маркетингу як об’єкту планування. Охарактеризовано основні відмінності у плануванні маркетингової діяльності страховика, які обумовлені специфікою страхової сфери. Визначено роль маркетингового планування у загальній системі управління страховими компаніями. Розглянуто сучасні проблеми використання інструментів маркетингу на страховому ринку. The article defined the essence of insurance marketing as the object of planning. The main differences in planning marketing activities of the insurer, that are caused by specific insurance sphere characterized. Defined the role of marketing planning in the general system of management of insurance companies. Considered the modern problems of marketing tools on the insurance market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38985
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галущак__стаття....PDF537.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.