Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39588
Назва: Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку
Автори: Борисова, Т. М.
Монастирський, Г. Л.
Островерхов, В. М.
Хрупович, С. Є.
Борисяк, О. В.
Іванечко, Н. Р.
Чайковський, Я. І.
Вівчар, О. І.
Деділова, Т. В.
Федотова, І. В.
Бочарова, Н. А.
Ковбатюк, М. В.
Шевчук, В. О.
Стрілок, І. І.
Шкляр, В. В.
Мариненко, Н. Ю.
Вітенько, Т. М.
Лазарюк, В. В.
Шанайда, В. В.
Чеченюк, І. Б.
Ключові слова: інституційні засади сталого розвитку
маркетингові інструменти сталого розвитку
маркетинг некомерційних організацій
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку [Електронний ресурс] : монографія / Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський, В. М. Островерхов [та ін.] ; за ред. Т. М.Борисової, Г. Л. Монастирського. - Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020. - 340 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто науковий досвід стосовно теоретично-методологічних засад маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту; досліджено потенціал маркетингу у його забезпеченні, обгрунтовано організаційноекономічні заходи з маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту. Розрахована на наукових і практичних працівників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, представників громадських організацій та урядових структур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39588
ISBN: 978-966-654-598-8
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т.М. Монографія 2020.pdf3.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.