Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39642
Назва: Характеристика етапів створення інтернет-магазину автозапчастин
Автори: Нянько, Віталій
Гарапенчук, Олексій
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Нянько, Віталій Характеристика етапів створення інтернет-магазину автозапчастин [Текст] / Нянько Віталій, Гарапенчук Олексій // Перспективи розвитку освіти, науки і бізнесу в глобальному середовищі: матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 23 жовт. 2020 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Г. Л. Монастирський [та ін.]. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - С. 89-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39642
Розташовується у зібраннях:ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нянько Віталій, Гарапенчук Олексій.pdf570.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.