Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39776
Назва: Креативна економіка: виклики та перспективи в кризових умовах
Автори: Пиріг, Галина
Крупка, Андрій
Ключові слова: креативна економіка
Дата публікації: 30-жов-2020
Видавництво: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах “
Бібліографічний опис: Креативна економіка: виклики та перспективи в кризових умовах/Андрій Крупка, Галина Пиріг//ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року.—Т.: ФОП Паляниця ВА, 2020.—С. 80–82.—(Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Короткий огляд (реферат): В Україні уже давно назріла потреба системної підтримки творчих індустрій, адже в теперішньому комерціалізованому світі культура поступово стає товаром. Сьогодні надзвичайно важливо знайти спосіб використати механізм товарно-грошових відносин для поширення тих цінностей, що їх несе в собі культура та мистецтво. А без каналів і мереж поширення таких цінностей неможливо вибудувати ланцюжок культурного самовідтворення суспільства, коли цінності стають нормою, закріпленою ментально і на підсвідомому рівні, що проникає у повсякдення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39776
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Креативна економіка.pdf798.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.