Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40228
Назва: Особливості формування іміджу підприємства як основного чинника конкурентоспроможності
Автори: Манько, Владислав
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Манько Владислав Особливості формування іміджу підприємства як основного чинника конкурентоспроможності [Текст] / Владислав Манько // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. V Ювіл. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.з міжн. участю [м. Тернопіль, 12 лист. 2020 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. – С. 291-293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40228
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291.pdf40.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.