Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40297
Назва: Емпатійні сценарії освітньої взаємодії психолога з дітьми інклюзивної форми навчання
Інші назви: The educational interaction empathic scenarios of a psychologist with children of inclusive education
Автори: Сіканович, Ірина Ігорівна
Дата публікації: 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40297
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сіканович.pdf858.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.