Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4031
Назва: | Методичні аспекти викладання базових понять інституціоналізму у вищій школі |
Інші назви: | Methodological aspects of teaching basic concepts of institutionalism in high school |
Автори: | Вашків, Олександр Павлович |
Ключові слова: | інститут інституція інституціоналізм інституційне середовище система правил базові економічні інститути власність влада управління праця прибуток рента підприємницький дохід заробітна плата інституційна зміна інституційна структура |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Тернопіль, ТНПУ ім. В.Гнатюка |
Бібліографічний опис: | Вашків, О. П. Методичні аспекти викладання базових понять інституціоналізму у вищій школі [Текст] / О. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2006. – № 7. – С. 70–76. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються особливості викладання у вищій школі окремих базових понять інституційної економіки: інституцій, інститутів, інституційної структури економіки та інституційних змін. Зокрема розглядаються і зіставляються різні погляди у потрактуванні цього понятійно-категорійного апарату, а також акцентується увага на методичних підходах та окремих аспектах їх викладання в студентській аудиторії. Акцентується увага на базових системотворчих економічних інститутах: власності, владі, управлінні та праці, які є основою для отримання чотирьох специфікованих доходів – прибутку, ренти, підприємницького доходу та заробітної плати. Ці чотири види доходів формують систему стимулів, що є спонукою до інституційних змін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4031 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні аспекти викладання базових понять інституціоналізму у вищій школі.pdf | 185.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.