Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40438
Назва: Комплекс маркетингу підприємства і напрямки його вдосконалення (на матеріалах ТОВ «Джаст Селл»)
Автори: Поліщук, Дмитро Олександрович
Дата публікації: 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40438
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polichuk D.O. Markm-21.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.