Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40652
Назва: Порівняльна реклама як форма недобросовісної конкуренції
Автори: Комарніцька, А.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Комарніцька А. Порівняльна реклама як форма недобросовісної конкуренції [Текст] / А. Комарніцька // Правова система України в умовах європейської інтеграції : погляд студентської молоді : зб. тез доп. IV Міжнар. студ. наук. конф. [м. Тернопіль, 15 травня 2020 р.] / редкол. : С. В. Банах, А. В. Грубінко, О. Є. Гомотюк [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 240-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40652
Розташовується у зібраннях:ПРАВОВА СИСТЕМА УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ : ПОГЛЯД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
240.pdf65.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.