Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4066
Назва: Аналіз конкурентного контексту корпорації
Інші назви: The analysis of the competitive context of the corporation
Автори: Барабась, Дмитро
Стебеняк, Юлія
Barabas’, Dmytro
Stebenyak, Yuliya
Ключові слова: конкурентний контекст
конкурентне середовище
аналіз конкурентного контексту
competitive context
competitive environment
competitive context analysis
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Барабась, Д. Аналіз конкурентного контексту корпорації [Текст] / Дмитро Барабась, Юлія Стебеняк // Управлінські інновації. - 2012. - Вип. 2. - С. 137-150.
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття конкурентного контексту корпорації. Окреслено послідовність аналізу конкурентного контексту. Подано інтерпретацію такого аналізу для конкурентного контексту місцевого виробника пива та безалкогольних напоїв. The concept of the competitive context of the corporation is defined. The sequence analysis of the competitive context is described. The interpretation of this competitive context analysis of the local beer and nonalcoholic producer is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4066
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 2 2012 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барабась Д..pdf290.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.