Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40864
Назва: Удосконалення інструментарію планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Автори: Макарець, Вікторія Вікторівна
Дата публікації: 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40864
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макарець.pdf860.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.